Comments: 0 Posted by: admin Posted on: יולי 25, 2022

אחרי שנים בתעשייה והרבה ניסיון, מגיע לכם למצוא עבודה שתהיה "תפורה" בדיוק למידות ולצרכים המקצועיים שלכם. איך מוצאים משרות בכירים באופן הנוח והיעיל ביותר? בשביל זה אנחנו כאן

כאשר מחפשים משרת בכירים יש מספר פעולות שכדאי לבצע.

אם חשבתם שהאתגר הכי גדול הוא מציאת המשרה הפותחת אחרי הלימודים, תופתעו לגלות שהמצב שונה. בעולם של היום, חיפוש עבודה חדשה הפך למשימה מורכבת בכל שלב לאורך הקריירה, בין אם מדובר בג'וניור או בבכיר. במקרה של משרות בכירים, מדובר באתגר ייחודי – המועמד או המועמדת רוצים למצוא את המשרה שתשקף את היתרונות והניסיון שלהם, ובמקביל חשים לעתים תסכול לצאת ולחפש אותה. 

אחרי שהתרגלו לעלות בסולם הדרגות, הצורך לשווק את עצמם מחדש עשוי להישמע לא פשוט. בייחוד כשהצעות העבודה לא תמיד מפורסמות באופן פומבי, ולעתים עצם ההבנה היכן מצויה משרה פתוחה היא אתגר בפני עצמו. לכך יש להוסיף את העובדה שתהליך החיפוש הוא לפעמים דיסקרטי, ולכן ה"יציאה אל השוק" יכולה להיראות כמעט בלתי אפשרית. אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

  • שקפו את הניסיון שלכם – בכירים רבים מקבלים הצעות אפילו בלי לפנות אל המגייסים. אחד מהאפיקים הבולטים ביותר הוא כמובן הלינקדאין, ולכן אם החשבון שלכם לא משקף את מי שאתם כיום, כדאי לעבוד עליו. צרפו חברים והגדילו את המעגל שלכם, פרטו בנוגע למקומות העבודה הקודמים ועשו כל שביכולתכם כדי להרשים את מי שעשוי לבקר בעמוד.
  • פנו אל המקצוענים בתחום – במקום לעבור על לוחות הדרושים ולפספס הזדמנויות, פנו אל חברות משאבי אנוש שמתמחות בתחום של משרות בכירים. חברות כאלה הן בעלות מאגר של משרות רלוונטיות, הן יודעות כיצד להתאים בין המועמד לבין החברה, וכמובן גם שומרות על דיסקרטיות. כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את המרב, בלי להכשיל את עצמכם.
  • צרו וחזקו קשרים חדשים – כדי למקסם את האפשרות שיפנו אליכם, חשוב לעבוד על הגדלת המעגל המקצועי. בין אם מדובר בקבוצות פייסבוק בתחום, השתתפות בכנסים או חלוקת כרטיסי ביקור. אל תוותרו על אף הזדמנות לשיח חיצוני כדי ליצור הזדמנויות חדשות.

Leave a Comment