Comments: 0 Posted by: admin Posted on: פברואר 20, 2017
הלוואה לרכב , רכב

קניית רכב חדש מהניילונים או יד שניה? לא חשוב מה תחליטו, עדיין תצטרכו לשלם על זה לא מעט.

שדרוג הרכב כרוך בהוצאה לא זולה עבור אנשים רבים וחלקם ימנעו מכך עד שלא תהיה להם ברירה, ולפעמים, זה בלתי נמנע. הרכב הפך להיות הבית השני שלנו ואנחנו מבלים בו לא מעט שעות ביום. בדרך לעבודה, חזרה מהעבודה, אירועים, יציאות, סידורים, לימודים ומה לא, הרכב איתנו בכל מאורע. הרכב שהספיק לנו ושירת אותנו שהיינו סטודנטים, כבר לא מספק אותנו כמשפחה קטנה, וכעת אנחנו צריכים רכב גדול שיספיק לנו, לילדים ולילדים שבדרך. הנסיעות הפכו להיות ארוכות ומשמעותיות יותר ואנחנו כבר לא סומכים על האוטו הקטן והסטודנטיאלי שלנו, שיעשה את העבודה. אז איך משדרגים את הרכב בלי למכור את הבית של סבתא?

מה צריך לשקול לפני לקיחת הלוואה?

אחת הדרכים הפופולריות היום לרכישת רכב חדש , היא הלוואה לרכב. הלוואה לרכב היא בעצם הלוואה שמותאמת לרכישת רכב חדש. אתה לא צריך שיהיה לך את כל הסכום של הרכב כדי לקנות אחד חדש. הלוואה לרכב תעזור לך לשדרג את הכסף ותתפרס על חודשים רבים שתוכל להחזיר את ההלוואה כל חודש קצת מאשר להוציא סכום רב כל כך בפעם אחת. חברות האשראי שונות, משעבדות את הרכב כערובה עד לסיום החזר ההלוואה.

הלוואה לרכב, רכב, רכב אספנות
הלוואה לרכב אספנות?

הלוואה לרכב זהו מונח מקובל בשוק, ולכן יבואניות רכב וקבוצות ליסינג, חוברות לעיתים לבנקים ולחברות האשראי על מנת להוציא ביחד תנאים להלוואה לרכב משתלמים מאוד. ככל שהרכב יותר ישן, חברת הליסינג תציע אפשרויות מימון טובות ונוחות יותר. לכן, גם אם אתם נחשפים להצעה אטרקטיבית לרכישת רכב, בדקו טוב את מצב הרכב ואת השנתון שלו. ייתכן, והשקעה גבוהה יותר מצידכם כרגע, תשתלם לכם יותר בעתיד. רכב זה לא משהו שרוכשים לשנה שנתיים, רכב זה השקעה לטווח ארוך.

מהצד השני, הלוואה לרכב בדמות מימון יכולה להוות פתרון טוב יותר אם אתם מחליפים את האוטו כל שנתיים שלוש.

לסיכום, גם אם אין ברשותכם את כל הסכום לרכב חדש, תוכלו להשתדרג בעזרת הלוואה לרכב. צאו לקבל הצעות מחברת האשראי או מהבנקים, תערכו סקרי שוק בהתאם לצרכים שלכם, ואחרי שתדעו מה הכי משתלם לכם, תוכלו לנסוע על זה.

Leave a Comment