Comments: 0 Posted by: admin Posted on: פברואר 6, 2017
רכב, מאזדה,

כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לקחת הלוואה ולקנות רכב חדש מאשר לשבור תכנית חיסכון. בדקנו למה


היום, כשקשה מאוד להסתדר ללא רכב, אנחנו רואים יותר ויותר איך רכישת הרכבים הופכת ונהיה משמעותית יותר כבר מגיל בו מוציאים רישיון. כל אחד רוצה להיות עצמאי ולהגיע לכל מקום בכמה שפחות זמן. לעתים אפילו אנשים ללא רכב מתקשים למצוא עבודה כי העבודה שהן חלמו עליה נמצאת במרחק שקל לנסוע באוטו אך לוקח נצח בתחבורה ציבורית. אך אם הם עדיין מחפשים עבודה, איך הם יכולים בכלל לחלום על לקנות רכב?

עסקי ההלוואות לרכב הם עסקים מצליחים ביותר בשנים האחרונות. מציעות לאזרח הפשוט הלוואות לרכב יד שנייה, הלוואות לרכב חדש מהניילון, טרייד אין, ליסינג – כל מסלול שתבחר, העיקר שתצא עם האוטו שמתאים לך ותשלם בפריסה רחבה יותר, בתשלומים קטנים יותר, כאלה שתוכל לעמוד בהם אם תעבוד ותרוויח הכנסה מסודרת.

בשנים קודמות המצב היה שונה

למרות שרכב בימינו הוא כבר נחלת הכלל, עדיין אנשים מאוד מתקשים לעמוד בתשלומים. לא תמיד אנשים מרשים לעצמם להשתדרג לרכב חדש ומודרני, או להחליף את האוטו הישן והמקרטע. ובכל זאת, כל עסקי הרכבים מלאים באנשים שרוצים לרכוש מכוניות. ולא מדובר רק באלה שהאוטו שלהם שבק חיים ואין להם ברירה, אלא אנשים שרוצים להשתדרג, ולעבור לרכב חדשני ובעיקר – חסכוני.

רכב ישן, הלוואה לרכב
בעבר לקנות רכב היה קשה הברה יותר

כמו כן, כל עסקי ההלוואות לרכב בעצם מצטיינים בלרקום חלום למציאות. כל אותם אנשים שלא יודעים בכלל איך להתחיל לשלם על רכב, גם לא יד שנייה, יכולים למצוא את עצמם מקשיבים לתכניות שמוצעות להם ולהאמין שהם יכולים לעשות את זה. פותחים תכנית כלכלית ורואים שהסכום הנדרש מהם לשלם כל חודש הוא אפשרי ואמתי ולכן אנחנו יכולים לראות לא מעט אנשים, שאולי המשכורת שלהם נעה בין פחות מהממוצע לממוצע אך עדיין יכולים להרשות לעצמם להחזיק רכב ובכך לשפר את איכות חייהם.

הרכב היום משרת אותנו באורח החיים הקדחתני שלנו. הופך אותנו ליעילים יותר ומגדיל בפנינו את אפשרויות התעסוקה וחיי החברה. לכן אין סיבה להישאר מאחור. יש מגוון סוגים של הלוואה לרכב ואולי זה לא כזה יומרני לחשוב כבר על הרכב הבא שלך.

סוגי הלוואות לרכב:

  • הלוואות עד 40 אלף
  • הלוואות עד 60 אלף
  • הלוואות עד 80 אלף
  • ריבית נמוכה
  • מימון מלא

בשנת 2017 חלה עליה חדה במספר ההלוואות לרכב, אבנר (שם בדוי) בכיר באחת מחברות האשראי הגדולות בארץ מספר לנו למה: כיום אפשרויות ההלוואה רבות יותר, ישנם הרבה יותר מסלולים המותאמים אישית לכל לקוח בנפרד. דבר נוסף הוא העובדה שהריביות על הלוואה ירדו משמעותית וזה נותן סיבה נוספת לאנשים לקחת הלוואה. כמו כן היום הבנקים ובחברות האשראי נותנים הלוואה בקלות רבה יותר מאשר שנים עברו ולכן עוד ועוד אנשים מעדיפים לקחת הלוואה כדי לקנות רכב ולא להוציא מהחסכונות.

Leave a Comment