Comments: 0 Posted by: admin Posted on: יולי 13, 2020

בתקופה שמאופיינת בעבודה מהבית ובמכירות מרחוק, נדמה שאתר אינטרנט הפך למצרך הכרחי מתמיד. איך בונים אתר אינטרנט בלי ידע טכני קודם? כל התשובות כאן

אם בעבר צריך היה להסביר לבעלי עסקים למה הנוכחות שלהם ברשת משמעותית, אפילו אם מדובר בעסק קטן, כיום המצב הוא שונה. עסקים קטנים כבר הבינו שמי שלא נמצא אונליין פשוט לא קיים, ובתקופה שבה רוב הלקוחות מעדיפים לבצע רכישות מהבית – אתר אינטרנט הוא מצרך חובה. 

אתר אינטרנט
כך תבנה את האתר שלך

עדיין לא השתכנעתם?

לפני שנבדוק איך בונים אתר אינטרנט לבד, נסכם את יתרונותיו העיקריים לטובת מי שעדיין מתלבט. כי כדי שהאתר שלכם יצליח, אתם ללא ספק הראשונים שצריכים להאמין בו. אלה הסיבות שפשוט אסור לכם לוותר על נוכחות ברשת:

  • מדובר בדרך לשמור על אינטראקציה עם הלקוחות שלכם, אלה שגילו נאמנות בעבר אבל אולי פחות יוצאים כרגע מהבית.
  • רוצים שלקוחות חדשים יכירו אתכם? מדובר בכלי השימושי ביותר להגיע אליהם בימינו. ייתכן שהם מחפשים את המוצר שלכם בגוגל ממש עכשיו, או לפחות מוצר שדומה לו. למה שלא תופיעו בתוצאות החיפוש שלהם?
  • החנות שלכם ככל הנראה לא פתוחה מסביב לשעון, אבל האתר כן. אתר שכולל חנות וירטואלית יאפשר לכם לבצע מכירות בכל שעה של היום, בקלות וללא מאמץ.
  • ומה לגבי לקוחות שגרים רחוק מכם ולא היו מצליחים להגיע אליכם פיזית? אל תתנו למרחק להפריד ביניכם בשום שלב. 

השתכנעתי, אבל איך בונים אתר אינטרנט בפועל?

בניית אתר אינטרנט מקצועי היא ללא ספק תהליך מורכב, על אחת כמה וכמה כשמדובר באתר של עסק שמחייב גם הקמת חנות. מצד שני, בזכות ההתקדמות של עולם בניית האתרים בשנים האחרונות, התשובה לשאלה איך בונים אתר אינטרנט היא כבר פחות מורכבת מבעבר. למעשה, כבר לא חובה לדעת שפות קוד או לסיים קורס עיצוב גרפי, כדי להקים אתר באופן עצמאי. תוכלו לעשות זאת בעצמכם באמצעות תבניות מוכנות, אותן ניתן למצוא בפלטפורמות כמו וויקס או וורדפרס. 

אבל מה לגבי פתיחת חנות וירטואלית, חיבור שלה לפתרונות סליקה וקידום האתר?

שאלה מצוינת. כמו שיודעים בעלי עסקים רבים, לא מספיק לדעת איך בונים אתר אינטרנט כדי להפוך אותו לאפיק מכירה מצליח. הנושא של בניית חנות, חיבור שלה למערכת סליקה מוצלחת והתעסקות עם נושא המשלוחים, הוא אתגר בפני עצמו ויש להתייחס אליו בהתאם. 

לקוחות שמגיעים לחנות מקוונת הם כאלה שקשה לעצור אותם מלעזוב, ואם אחד ממאפייני החנות לא ימצא חן בעיניהם – הם לא יחשבו פעמיים ויסגרו את הדפדפן. אם אתם נתקלים בבעיה לאורך תהליך ההקמה ומרגישים שאתם צריכים עזרה נוספת, תוכלו להיעזר בפתרונות כמו החנות האינטרנט שלי, מערכת ידידותית שפועלת בעברית, וכוללת את כל מה שבעלי עסקים צריכים. החל מפתיחת חנות, דרך חיבור לסליקה ועד לשיווק שלה בגוגל. 

המומחים מאחורי החנות האינטרנטית שלי ישמחו לענות על כל שאלה, עם תמיכה צמודה שתעזור לכם להגיע אל המכירה הראשונה. כך שאם אתם מתלבטים איך לבנות אתר אינטרנט, אתם ממש לא חייבים לעשות את זה לבד. 

אתר תדמית לעסק
חנות האינטרנטית הראשונה

Leave a Comment