Comments: 0 Posted by: admin Posted on: מרץ 22, 2017
הלוואות

הלוואות הן אופציות להגשמת חלומות – או לפחות כך משווקים אותן.

 

יש לשים לב שלוקחים הלוואה מגורם אמין

הבעיה מתחילה כאשר אנשים אינם מבינים את הסכנות הטמונות בכך ויותר גרוע פונים לקבלת הלוואות מגורמים לא מוסמכים – גורמים ״אפורים״. לכן, על כל אדם עם ראש על הכתפיים לחשוב בצורה מעמיקה ביותר על ההלוואות אותן הוא לוקח ומאיזה מקומות הוא לוקח אותן.

לא כל הפרסומות נכונות

הדרך הקלה ביותר לשכנע אותנו לקחת הלוואה היא שימוש בפרסומות – שימוש בפרסומות שכנע אותנו שמה שיש לנו לא טוב או לא מספיק ולכן אנו חייבים לרכוש משהו חדש. ואכן, היום אנחנו כל כך רוצים לרכוש משהו חדש שאנחנו נכנסים לחובות והתחייבויות באמצעות הלוואות וחתימות על מסמכים רבים.  היום כל דבר כמעט קונים בהלוואות או תשלומים. שתי האופציות הללו בעצם מבטאות את אותו הדבר, רכש בכסף שאין לנו.

הלוואות
הלוואות

ההיסטוריה של ההלוואות

הכל התחיל במלחמת העולם השנייה שממשלות ומדינות קרסו וחיפשו מהיכן להשיג כסף לבניה מחדש. הם הבינו כי הכוח בידי העם וכן גם ממונם. הדרך להוציא אותו מידי העם ולהעביר לרשות המדינה הינו באמצעות סחר ועל כן חייבים להגדילו.

ההלואות לא תמיד לטובתנו, יש לתכנן את ההלוואות מראש

הסחר הפך להיות חלק אינטגרלי בחיי היום יום שלנו. וכך, תחום ההלוואות הלך וצבר תאוצה עד למצב בו הוא נמצא היום. אנשים קונים המון מוצרים. גם כאלה שאינם צריכים. בנוסף, אנשים קונים מוצרים במחירים שאינם מותאמים למחירי משק הבית שלהם. דבר זה גורר מצב בו כל חייו של אדם משועבדים להלוואה אותה הוא לקח ואין הוא יכול להיפתר ממנה.

היתרונות של ההלוואות

יחד עם כל אלה, הלוואות מספקות לנו את קניית המוצרים עליהם אנו חולמים ומאפשרות לנו להביע את עצמנו גם אם באותו הרגע אין ביכולתנו את הממון המאפשר קניית מוצר מסוים. לכן, לדעתנו כשמגיעים לצומת של לקיחת הלוואה עלינו לחשוב על הצורך שלנו במוצר והיכולת שלנו להחזיר את ההלוואה. אחרי שחשבנו על כך לעומק עלינו לפנות לאותם גורמים הידועים כנותני הלוואות אשר ניתן לסמוך עליהם – בנקים בדרך כלל –  ולקחת את ההלוואה אותה אנו רוצים.

למרות החסרונות של לקיחת הלוואות לעיתים אנו נאלצים לקחת, לכן יש לשים לב מהיכן אנו בוחרים לקחת הלוואה. חשוב לשים לב שזו חברה אמינה ומוכרת, בין אם אנונו לוקחים הלוואות בבנק או מכרטיסי האשראי יש לבחון את התנאי בהתאם ליכולות הלקוח.

Leave a Comment