Comments: 0 Posted by: admin Posted on: פברואר 13, 2017
הלוואות אקספרס

במצב הכלכלי בו נתונים רבים מתושבי מדינת ישראל היום, הצורך בקבלת הלוואות אקספרס הפך להיות ממשי עבור רבים. היום ישנם לא מעט אנשים אשר זקוקים לקבלת הלוואה מיידית, בין אם זה לצורך כיסוי חובות ותשלומים לנושים או לכיסוי הוצאה לא צפויה.

לכן, בעקבות הביקוש הרב לקבלת הלוואות אקספרס היום ניתן לראות יותר ויותר גופים אשר מעניקים הלוואות כאלו. אז לפני שאתם מגישים בקשה לקבלת הלוואת אקספרס, ולפני שאתם בוחרים את הגוף ממנו תקבלו את ההלוואה הזו, קראו את המאמר הבא אשר יעניק לכם מעט מידע על המקומות מהם תוכלו לקבל הלוואות אקספרס.

בנקים

כמובן, הגוף המוכר ביותר והפופולארי ביותר בתחום ההלוואות הוא הבנקים. היום כמעט כל בנק מציע אפשרות לקבלת הלוואות אקספרס, וחלק מהבנקים מאפשרים הלוואות כאלו גם לאנשים שהם אינם לקוחות של הבנק. רבים נוטים לפנות מיד אל הבנק כאשר הם זקוקים להלוואה, ופעמים רבות הם כלל לא בודקים את ההצעה של הבנק מול אחרים, אפילו מול כמה בנקים שונים. ברוב המקרים הדבר נובע מכך שמדובר בהלוואה מהירה מאוד, ולרוב אלו אשר מגישים בקשה לקבל הלוואה כזו אלו אנשים אשר זקוקים לכסף באופן מיידי ואין להם זמן לעבור בין הבנקים השונים.

הלוואות אקספרס, מאזניים
הלוואות על כף המאזניים – אל תסתבכו, פנו לחברת אשראי

יחד עם זאת, חשוב לדעת כי ההשוואה הינה חשובה ומהותית מאוד ולא כדאי לוותר עליה. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם נוטלים הלוואה שלא תשאיר אתכם עם חובות גדולים יותר ולא תגלו מאוחר יותר כי הריביות שלה גבוהות מאוד, בצעו השוואה של כמה הצעות שונות לפני הבחירה.

הלוואות אקספרס מגופים חוץ בנקאיים – חברות אשראי

היום פועלים בישראל גופים חוץ בנקאיים רבים אשר מציעים הלוואות אקספרס – חברות האשראי וחברות מימון שונות. רבים פונים אל החברות הללו כאשר הם מקבלים סירוב להלוואה מהבנק או כאשר הם לא רוצים שיהיה בבנק רישום על הלוואה פעילה על שמם. יחד עם זאת, ברוב המקרים הריביות בחברות הללו גבוהות הרבה יותר מהבנקים, ויש לקחת זאת בחשבון לפני שפונים אליהם.

 

ריביות גבוהות והחזר חודשי נמוךהלוואות חוץ בנקאיות

 

ברוב חברות האשראי או הגופים החוץ בנקאיים הריביות גבוהות, ולזה יש את המשקל הגדול ביותר בשיקול האם לקחת הלוואה ומאיפה. אך כאשר ההכנסה החודשית היא קטנה ואין ברירה אלה לקחת הלוואה לטווח הארוך כדאי לשקול כזאת עם החזר נמוך, כזה שנוכל לעמוד בו. אמנם נשלם יותר בסופו של דבר על החזרים אך נוכל להמשיך לחיות עם עוד קצת אוויר בכל סוף חודש.

Leave a Comment