Comments: 0 Posted by: admin Posted on: פברואר 9, 2017
הלוואות

אין ספק כי הלוואות אקספרס הן מפתות מאוד.

רבים אשר זקוקים לכסף מתפתים בקלות אחר האפשרות לקבל הלוואה בתוך זמן קצר מאוד ולכן היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים דווקא הלוואות מיידיות על פני סוגים אחרים של הלוואות, ואתם יכולים לראות אנשים אשר מעולם לא נטלו הלוואה ולאחר שהם שומעים על ההלוואות הללו מתחילים לפנות גם לאופציה הזו בכדי לממן הוצאות שונות שיש להם.

אז אם אתם עומדים להגיש בקשה לקבלת הלוואות אקספרס אל תתנו למהירות להכניע אתכם. יש כמה דברים חשובים מאוד שעליכם לדעת:

תנאי ההלוואה:

בדרך כלל, התנאים של הלוואות מיידיות הינם נוקשים יותר מאשר הלוואות רגילות. בעוד שבהלוואות רגילות רבים מתמקחים על הריבית ומפנים מספיק זמן בכדי לבחור מסלולי החזר משתלמים, רבים אשר לוקחים הלוואות לא באמת מבצעים את הבדיקות הללו ולכן בסופו של דבר לוקחים הלוואה בעלת תנאים בעייתיים מאוד אשר יקשו עליהם באופן מהותי מידי חודש בחודשו, ביום ההחזר של ההלוואה. לכן, לפני שאתם לוקחים הלוואה, ולא משנה מאיזה סוג, בדקו היטב את התנאים של ההלוואה כך שתוכלו להיות בטוחים כי היא מתאימה לכם וליכולת שלכם.

ערבים להלוואה:

אם אתם לא רוצים להסתבך עם משפחה וחברים, ולהכניס גם אחרים לבעיות הכלכליות שלכם, אל תחתימו ערבים לפני שאתם בוחרים בהלוואות אקספרס, ואל תפנו להלוואות אשר דורשות החתמה של ערבים כאלו. גם אם נראה לכם שבוודאות תוכלו להחזיר את ההלוואה, אף אחד לא יכול לדעת מהצפוי העתיד ואילו הפתעות לא צפויות עלולות להגיע ולעיתים החתמה של ערב על הלוואה יכולה לגרור אותו לבעיות רבות יחד אתכם, דבר שבוודאי לא תרצו שיקרה.

הגוף המעניק לכם את ההלוואה:

אם אתם לוקחים הלוואות אקספרס מגופים חוץ בנקאיים חשוב מאוד שתבדקו היטב את הגוף המעניק לכם את ההלוואה. בדקו כי מדובר בחברה רשומה ומורשית אשר עובדת באישור משרד האוצר וכך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מסתבכים עם השוק האפור או עם הלוואות מגורמים מסוכנים ולא חוקיים. הבנקים ינסו להסית אתכם מהלוואות בתוך זמן קצר מכיוון שהם צריכים להעביר את החוזים למספר גופים בבנק כדי לאשר את ההלוואות לכן תהליך זה לוקח זמן לעומת חברות כרטיסי אשראי שמעניקות הלוואות גם דרך שיחה טלפונית ותהליך ההלוואה המיידית קצר יותר וההלוואה תאושר מהר יותר.

אל תננו לאחרים לרמות אתכם:

שימו לב לכל האותיות הקטנות אל תתפתו לחתום על המסמכים מהר מידיי גם אם אתם צריכים את סכום הכסף דחוף קחו לכם כמה דקות לעבור על החוזה. תקראו את כל הסעיפים ואל תתנו לבנקאי רק להראות לכם היכן חותמים במקום להראות לכם את כל הסעיפים של החוזה. קבלת הכסף הינה מיידית בהלוואות אלו אך הן יכולות להיגרר לכל החיים.

Leave a Comment